یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود لایه رقومی میزان فرسایش سراسر کشور

اختصاصی از یارا فایل دانلود لایه رقومی میزان فرسایش سراسر کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود لایه رقومی میزان فرسایش سراسر کشور


دانلود لایه رقومی میزان فرسایش سراسر کشور

دانلود لایه رقومی میزان فرسایش سراسر کشور 

     در این پست لایه های اطلاعاتی میزان فرسایش سراسر ایران جهت دانلود قرار داده شده است.  این لایه ها، از نوع SHP  بوده و در نرم افزار ARC GIS  و ARC VIEW و برنامه های مرتبط قابل استفاده خواهد بود.

  دانلود لایه رقومی میزان فرسایش سراسر کشور

لایه میزان فرسایش سراسر کشور

      

 نکته:

- میزان و درجه فرسایش در فیلد classifa به صورت اعدا استاندارد بیان شده است:

 I = 1

II = 2

III = 3

IV = 4

V = 5

VI = 6

VII = 7

 VIII = 8

X = 9

 XI = 10

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود لایه رقومی میزان فرسایش سراسر کشور

دانلود لایه رقومی حوضه های آبخیز و زیرحوضه های آبخیز سراسر کشور

اختصاصی از یارا فایل دانلود لایه رقومی حوضه های آبخیز و زیرحوضه های آبخیز سراسر کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود لایه رقومی حوضه های آبخیز و زیرحوضه های آبخیز سراسر کشور


دانلود لایه رقومی حوضه های آبخیز و زیرحوضه های آبخیز سراسر کشور

دانلود لایه رقومی حوضه های آبخیز و زیرحوضه های آبخیز سراسر کشور

 

در این پست لایه های اطلاعاتی حوضه های آبخیز، زیرحوضه های آبخیز کل ایران جهت دانلود قرار داده شده است.  این لایه ها، از نوع SHP  بوده و در نرم افزار ARC GIS  و ARC VIEW و برنامه های مرتبط قابل استفاده خواهد بود.

 

 دانلود لایه رقومی حوضه های آبخیز و زیرحوضه های آبخیز سراسر کشور

 

 لایه حوضه های آبخیز سراسر کشور

این لایه اطلاعاتی، موقعیت و وسعت حوضه های اصلی آبخیز یا آبریز کل کشور را نشان می دهد. حوضه های اصلی در این لایه عبارتنداز:

ابرقو-سیرجان ، اترک، ارس، بلوچستان جنوبی، بندرعباس-سنندج، جراحی و زهره، حله، دریاچه ارومیه، دریاچه نمک، رودخانه های تالش، سفیدرود، طشک-بختگان-مهارلو، قره سو و گرگان، قره قوم، کارون بزرگ، کرخه، کل-مهران، ک.یر درانجیر، کویر سیاه کوه، کویر لوت، کویر مرکزی، مرزی غرب، مند، نمکزار خواف، هامون جازموریان، هامون مشکیل، هامون هیرمند، هزار و قره سو، گاوخونی

 

 

نکات:

- کلیه لایه های مزبور از سازمان جنگلها و مراتع کل کشور تهیه گردیده است.

- شما میتوانید با استفاده از ابزار clip در محیط نرم افزاری gis منطقه مورد مطالعاتی خود را از این لایه برش بدهید

نام هر حوضه در فیلد name و میزان مساحت و محیط  در فیلدهای مربوطه وجود دارد.

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود لایه رقومی حوضه های آبخیز و زیرحوضه های آبخیز سراسر کشور

پروژه مقایسه عملکردهای اجرائی بیماران مبتلا به اختلال سلوک با افرادسالم. doc

اختصاصی از یارا فایل پروژه مقایسه عملکردهای اجرائی بیماران مبتلا به اختلال سلوک با افرادسالم. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه مقایسه عملکردهای اجرائی بیماران مبتلا به اختلال سلوک با افرادسالم. doc


پروژه مقایسه عملکردهای اجرائی بیماران مبتلا به اختلال سلوک با افرادسالم. doc

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 200 صفحه

 

چکیده:

اختلال سلوک در کودکان و نوجوانان یک بیماری شایع ومهم است که عواقب منفی مهمی را برای فرد ، خانواده و جامعه در بر داردوبار زیادی را بر سیستم مراقبت های بهداشت روانی تحمیل می کند. به این دلایل ، تحقیق در مورد زمینه های علی این بیماری ( و به طور خاص زمینه های عصب روانشناختی آن )همواره یکی از اولویت های تحقیقاتی روانپزشکی کودکان و نوجوانان به شمار می رود که می تواند با ارتقاء شناخت ما از فرایند های زمینه ای ایجاد بیماری ، جهت گیری های تشخیصی – و نهایتا در مانی – را بهبود بخشد. با توجه به مجموعه محدودیت های مطالعات قبلی، این مطالعهبادر نظر داشتن یک پارادیم شایع در عصب – روانشناسی این پدیده (اختلال عملکرد قشر پیشانی مغز ) ، کارکرد های عصب – روانشناختی مرتبط را در یک جمعیت ایرانی از کودکان ونوجوانان مبتلا به اختلال سلوک مورد بررسی قرار می دهد.

روش اجرا:این مطالعه، یک بررسی مورد – شاهدی است ؛ که طی آن یک گروه 25نفره از افراد مبتلا به اختلال سلوک و ADHD همزماندر مقابل 20 بیمار مبتلا به ADHDخالص و 20فرد سالم مورد مصاحبه بالینی ، مصاحبه بالینی نیمه ساختار یافته (k-SADS)و تست هوش ریون قرار گرفتند . افراد واجد شرایط مطالعه ، توسط شاخص های انتخابی از مجموعه یKANTAB (شامل IED,SOC,SWM) وتعداد دیگری از تست های عصب-روانشناختی (شامل آزمون قمار آیوا و آزمون برو/ بایست ) مورد بررسی قرار گرفتند . ضمناًشدت خشم وانواع آن براساس نمرات AARSونیز شدت پرخاشگری (براساس AQ)وشدت علائم ADHDبر اساس نمرات کانرز والدین تعیین گردید؛ودر نهایت نتایج بدست آمده(براساس نمرات هر یک از تست های خاص عصب – روانشناختی ) با استفاده از آزمون ANOVA در نرمافزار SPSS مورد مقایسه آماری قرار گرفتند

 

مقدمه:

اختلال سلوک در کودکان و نوجوانان یک بیماری روانپزشکی مهم وشایع است که به طور متوسط 5% از افراد جمعیت عمومی را درگیر می سازد(1) و طیف اختلالات مرتبط با آن یکی از شایعترین مشکلاتی هستند که موجب ارجاع به درمانگاه های روانپزشکی کودکان و نوجوانان می گردند (2). مشکلات ناشی از این بیماری هم خود فرد،هم خانواده و هم جامعه را درگیر می سازد (4-3) و بار زیادی را بر دوش سرویس های مراقبت بهداشت روانی تحمیل می کنند( 6-3،5). در یک مطالعه در مورد جنبه های اقتصادی این اختلال در نوجوانان در ایالات متحده، طیفی از هزینه هایی که که در بخش-های مختلف عمومی برای این اختلال صرف می شود (ازجمله بخش بهداشت روانی، بهداشت عمومی، مدرسه، و سیستم قضایی مرتبط با نوجوانان) مورد محاسبه قرار گرفته است. هزینه های مزبور شامل موارد زیر بوده اند: داروها، سلامت عمومی، هزینه های بستری و هزینه های درمانی سرپایی، سیستم قضایی مربوط به نوجوانان، و مدرسه. با جمع بندی این هزینه ها، نهایتاً نتیجه گیری شده است که هزینه های عمومی مرتبط با اختلال سلوک برای هر فرد مبتلا به این بیماری بیش از 70000 دلار در یک دوره ی 7 ساله است. هزینه های عمومی برای نوجوانان مبتلا به اختلال سلوک به طور قابل ملاحظه ای از هزینه هایی که برای اختلالات دیگر نوجوانان – از جمله شرایطی که با این اختلال نزدیکی زیادی دارند- صرف می شود بیشتر است(3). در یک مطالعه ی دیگر که در سال 1999 انجام شده است، نشان داده شد که هزینه های اجتماعی سالانه برای این افراد از 15000 دلار تجاوز می کند. در این مطالعه بیشترین هزینه ها بر دوش خود خانواده بود( حدود یک سوم) و یک سوم دیگر هزینه ها را سیستم مدرسه متحمل می شد و نیز هزینه های زیادی بر دوش سرویس-های بهداشتی، اجتماعی، و رفاهی تحمیل می شد(7). در یک مطالعه ی دیگر، که در لندن انجام شده بود، مولفین هزینه-هایی را که آژانس های عمومی مختلف در مورد این اختلال متحمل شده بودند، مورد نظر قرار دادند. این هزینه ها در درجه ی اول عبارت بودند از هزینه ی جرم و نیز هزینه های سرویس های آموزشی، سلامتی و اجتماعی. براساس نتایج این مطالعه، هزینه های افراد مبتلا به اختلال سلوک 10 برابر افرادی بود که این اختلال را نداشتند و 5/3 برابر آنانی بود که مشکلاتی را در حوزه ی سلوک داشتند ولی معیارهای کامل اختلال سلوک را نداشتند(4). بسیاری از این افراد در بزرگسالی نهایتاً به سمت مشکلات ضد اجتماعی شدیدتر سیر می کنند (8) و بیماری علاوه برعوارض ناخوشایند مربوط به خود، با تشدید احتمال بسیاری از بیماری های دیگر، باز هم بار مشکلات و هزینه های مربوط بر فرد، خانواده و جامعه افزایش می دهد.

به دلایل ذکر شده، تحقیق در مورد زمینه های علی این بیماری همواره یکی از اولویت های تحقیقاتی روانپزشکی کودکان و نوجوانان بوده و هست و بخصوص در چند دهه اخیر تلاش های فراوانی برای درک پایه های مغزی رفتار ضداجتماعی به عمل آمده است، به طوری که شاید بتوان گفت که به طور کلی این مجموعه اختلالات در حوزه ی روانپزشکی کودک و نوجوانیکی از مواردی است که بیشترین بررسی ها برروی آن صورت گرفتهاست. اما هنوز به رغم مطالعات فراوانی که برروی این اختلالات صورت گرفته است، در مورد آن ابهامات زیادی وجود دارد به طوری که بعضی از متخصصین اعتبار این تشخیص را زیر سوال قرار می دهند و بچه هایی را که به رفتارهای ضد اجتماعی مبادرت می ورزند، افرادی با مشکلات رفتاری می نامند، اصطلاحی که البته دربطن خود حاوی یک قضاوت منفی است و آنرا باید بیشتر یک واژه ی غیر روانپزشکی به حساب آورد که بچه های این چنینی را به جای آنکه بیمار تلقی کند، بد تلقی می کند. تردیدی که این دسته در مورد این بیماری ابراز می کنند از جمله بر این پایه است که تشخیصی را که بر مبنای مخالفت با موقعیت های اجتماعی استوار است در حوزه ی طب مناسب نمی دانند. البته در دستورالعمل های تشخیصی فعلی - شاید برای رفع این مشکل – اشاره شده است که در زمانی که رفتار فرد واکنشی به شرایط اجتماعی خاص تلقی می شود ویا این رفتارها علامتی از بیماری های دیگر است، مطرح کردن این تشخیص ها درست نمی باشد

 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه و اهداف

روش اجرا

نتایج

نتیجه گیری

فصل اول

کلیات

مقدمه وبیان مسئله

هدف اصلی طرح

اهداف فرعی طرح

اهداف کاربردی طرح

فرضیات پژوهش

متغیرها

فصل دوم

مبانی نظری

اختلال سلوک

تعریف

زیر گروه های اختلال سلوک

همه گیرشناسی

سبب شناسی

عوامل بیولوژیک

عوامل روانشناختی

عوامل جامعه شناختی

عوامل محافظت کننده

خطر و شکل گیری اختلال

تشخیص و نمای بالینی

جدول 1 ملاک‌های تشخیص DSM-IV-TR‌برای اختلال سلوک

قشر پره فرونتال

قشر پره فرونتال

عملکرد اجرایی

تعریف واجزا

مولفه های کارکرد های اجرایی

سازمان د هی

بازداری پاسخ

شواهد اختلال ساختمان و/یا عملکرد مغزی در اختلال سلوک

شواهد ارتباط ناهنجاری های کارکرد های اجرایی و اختلال سلوک

نظریه های جامع عصب روانشناختیدر مورد رفتار های ضد اجتماعی

1- مدل های اختلال عملکرد فرونتال

مدل ارتباط بخش های مختلف پره فرونتال با خشونت به طرق مختلف

فصل سوم

روش اجرا

الف) نوع مطالعه

ب) افراد مورد مطالعه

معیار ورود

معیارهای خروج

روش محاسبه حجم نمونه و تعدادآن

آزمون های مورد استفاده

1-خطاها

2-استراتژی

آزمون ذخیره‌ی کمبریج(SOC):

آزمون جابجایی داخل ابعادی / خارج ابعادی( IED

1- خطاها

1-1- خطاهای قبل از جابجایی خارج بعدی(pre-ED Errors

2-1- خطاهای مرحله ی خارج بعدی(EDS errors):

3-1- مجموع تعدیل شده خطاهاtotal errors-adjusted)

4-1- خطاهای مراحل تکمیل شده (Completed Stage errors

5-1- خطاها(بلوک1

6-1- خطاها(بلوک2

7-1- خطاها(بلوک3

8-1- خطاها (بلوک4

9-1- خطاها(بلوک5

10-1-خطاها(بلوک6

11-1- خطاها(بلوک7)

12-1- خطاها (بلوک8

13-1- خطاها(بلوک9

2- تعداد آزمایش ها ومراحلی که فرد تکمیل می کند

1-2- مراحلی که تکمیل می شود(Stages completed

2-2- مجموع آزمایش ها(Total trials):

3-2- مجموع تعدیل شده آزمایش ها(Total trials (adjusted))

4-2- آزمایش های مراحل تکمیل شده (Completed stage trials

آزمون برو/ بایست (GO/NOGO)

پرسشنامه خشونت (AQ)

فصل چهارم

نتایج

جدول 1: شاخص‌های دموگرافیک افراد شرکت‌کننده در مطالعه

جدول 2: نمرات کسب‌شده براساس پرسشنامه خشم نوجوانان ( AARS )در بین افراد شرکت کننده در مطالعه

جدول 3: نتایج نمرات کسب شده براساس پرسشنامه پرخاشگری (AQ) در بین افراد شرکت کننده در مطالعه

جدول 4: نتایج نمرات کسب شده براساس پرسشنامه کانرزوالدین (CPRS-R) در گروههای شرکت‌کننده در مطالعه

جدول 6: نتایج نمرات بدست آمده در آزمون دایره‌های بزرگ / کوچک در گروههای (BLC) شرکت‌کننده در مطالعه

جدول 7: نتایج نمرات بدست آمده در آزمون ذخیره کمبریج( SOC)توسط گروههای شرکت‌کننده در مطالعه

جدول 8: نتایج نمرات بدست آمده در آزمون حافظه کاری فضایی( SWM )توسط گروههای مورد مطالعه

جدول 9: نتایج نمرات کسب‌شده توسط گروه‌های مختلف در آزمون شیفت داخل بعدی/ خارج بعدی ( IED )

جدول 10: نتایج نمرات کسب شده در گروههای مختلف در آزمون قمار آیوا ( IGT )

جدول 11: نتایج نمرات کسب شده توسط گروهها در آزمون برو /بایست (go/nogo)

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

خصوصیات دموگرافیک

پرسشنامه خشم نوجوانان (AARS)

پرسشنامه خشونت (AQ)

پرسشنامه کانرز والدین (CPRS)

آزمون غربالگری حرکتی(MOT)

آزمون دایره های کوچک/بزرگ(BLC)

آزمون Cambridge of Stocking (SOC

Intra-Extra Dimensional Set Shift (IED)

دلالت های نوروآناتومیک آزمون WCST

)Iowa Gambling TestIGT(

آزمون برو/ بایست (Go No /Go)

نتایج کلی

پیشنهادات

منابع

 

منابع ومأخذ:

1-Loeber R, Burke JD, Lahey BB, Winters A, et al(2000).Oppositional defiant and conduct disorder: a review of the past 10 years, part I.J Am Acad Child Adolesc Psychiatry. 39:1468-84.

2-Thomas CR (2005) . Disruptive Behavior Disorders ; in: Sadock BJ , Sadock VA (eds ), Comprehensive textbook of psychiatry( pp:3205-3216) . USA, Lippinicott Williams & Wilkins.

3-Foster E M, Jones D E. (2005).The High Cost of Aggression: Public expenditures Resulting From Conduct disorder,Am Journal of Public health 95, 1767-1772

4-Scott S , Knapp M, Hendrson J, et al (2001). Financial costs of social exclusion : Follow up study of antisocial children into adulthood ;BMJ 323:191-194

5-Kim-Cohen J, Caspi A, Moffitt TE, Harrington H, Milne BJ, Poulton R(2003).Prior juvenile diagnoses in adults with mental disorder: developmental follow-back of a prospective-longitudinal cohort. Arch Gen Psychiatry. 60:709-17.

6-Rey JM, Sawyer MG, Prior MR(2005).Similarities and differences between aggressive and delinquent children and adolescents in a national sample.Aust N Z J Psychiatry. 39:366-72

7-Knapp M.,Scott S.,Davis J.(1999).The costs of antisocial behavior in younger children.Clin Child Psychol Psychiatry. 4:457-453

8-Rey M, Walter G, Soutullo CA (2007) Oppositional defiant and conduct disorder. In : Martin A, Volkmar FR (eds) ; LEWIS child and adolescent psychiatry (pp: 454-466) ; USA, Lippinicott Williams & Wilkins

9-Davidson R.J.,Putnam K.M.,Larson C.L.(2000).Dysfunction in the neural circuitry of emotion regulation: a possible prelude to violence.Science;289:591-594

10-Raine A.,Stoddard J.,Bihrle S.,et al(1998).Prefrontal glucose deficits in murders lacking psychosocial deprivation.Neuropsychiatry ,Neuropsychology and Behavioral Neurology,;11:1-7.

11-Lapierre D, Braun CM, Hodgins S(1995).Ventral frontal deficits in psychopathy: neuropsychological test findings.Neuropsychologia;33:139-51.

12-Dinn W.M,Harris C.L.(2000).Neurocognitive function in antisocial personality disorder,Psychiatry Research,97,173-190

13-Hendren RL, Mullen DJ (2004). Conduct disorder and oppositional defiant disorder in: Wiener JM & Dulcan MK (eds); Textbook of child and adolescent psychiatry(pp:509-528(, Washington DC: American Psychiatric Publishing

14- Rutter M.,Giller H.,Hagall A: Antisocial behavior by young people,New York,Cambridge University Press,1998

15-Blair R J R.(2001).Neurocognitive models of aggression, the antisocial personality disorders, and psychopathy,J. Neurol. Neurosurg. Psychiatry 71, 727-731

16- Vitiello B, Behar D, Hunt J, Stoff D, Ricciuti A (1990).Subtyping aggression in children and adolescents.J Neuropsychiatry Clin Neurosci 2:189-92.

17-Christian R.A., Frick P.J., Hill N.L.,et al.(1997). Psychopathy and conduct problems in children: ІІ. Implications for subtyping children with conduct problems, J. AM. ACAD. CHILD ADOLESC. PSYCHIATRY, 36(2): 233-241

18-Bauer L.O.,Hesselbrock V.M.(2001).CSD/BEM localization of P300 sources in adolescents ˮAt-Riskˮ: evidence of frontal cortex dysfunction in conduct disorder,Biol Psychiatry 50:600-608

19-Blair R.J.R.(2007).The amygdala and ventromedial prefrontal cortex in morality and psychopathy,Trends in Cognitive Sciences 9(11), available online , provided by www. Scincedirect.com

20-Darby D.,Walsh K.: Neuropsychology: A Clinical Approach.London ,Churchil Livingstone,2005

21-Romine C.B,Reynolds C.R. (2005).a model of the development of frontal lobe functioning: findings from a meta-analysis, Applied Neuropsychiatry ,12(4): 190-201

22-اختیاری،ح ، بهزادی ،آ(1380). قشر پره فرونتال ، اختلالات تصمیم گیری و آزمون های ارزیابی کننده. تازه های علوم شناختی، سال سوم، شماره3: 48-36

23-Blair R.J.R. (2005).Applying cognitive neuroscience perspective to the disorder of psychopathy,Development and Psychopathology ,17: 865-891

24-علیزاد،ح. (1385). رابطه ی کارکردهای اجرایی عصبی شتاختی با اختلال های رشدی. فصل نامه تازه های علوم شناختی (8)4: 70-57

25-Luria A.R(1966). Higher cortical functions in man. New York: Basic Books: Consultant Bureau

26-Fuster J.M. (1999).Cognitive functions of the frontal lobes .in: B.L.Miller& J.L. Cummin(Eds). The human frontal lobes: Functions and disorders(pp. 187-195).New York NY,USA:The Guilford Press

27-Anderson P. (2002).Assessment and development of executive function during childhood, Child Neuropsychology, 8: 71-82

28-Morgan A.B., Lilienfeld S.O. (2000).A meta-analytic review of the relation between antisocial behavior and neuropsychological measures of executive function,Clinical Psychology Review,1(20): 113-136

29-De Luca C.R., Wood S.J.,Anderson V.,et al (2003).Normative data from the CANTAB .І: development of executive function over the lifespan ,Journal of Clinical and Experimental Neuropsychology,2(25): 242-254

30-Raaijmakers M.A.J.,Smidts D.P.,Sergeant J.A.,et al (2008).Executive functions in preschool children with aggressive behavior: impairement in inhibitory control, J Abnorm Child Psychol ,36: 1097-1107

31-Smith E.E., Jonides J.(1999). Storage and executive processes in the frontal lobes, Science, 283:1657-1661

32-Giancola P.R.,Moss H.B.,Martin C.S.,et al (1996).Executive cognitive functioning predicts reactive aggression in boys at high risk for substance abuse: A prospective study, Alcohol Clin Exp Res, 20(4): 740-744

33-تهرانی دوست،م ، راد گودرزی، ر، سپاسی،م، ودیگران(1382). نقایص کارکرد های اجرایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه – بیش فعالی،تازه های علوم شناختی، سال پنجم، شماره1: 9-1

34-Olson E.A.,Hooper C.J.,Collins P.,et al(2007).Adolescents performance on delay and probability discounting tasks: contributions of age، intelligence، Executive functioning, and self – reported externalizing behavior, Pers Individ Dif, 43(7): 1889-1897

35- اختیاری،ح ، جنگوک ،پ ، جنتی، ع، ودیگران(1386). ارزیابی عصب روانشناختی شاخص های عملکرد نواحی پره فرونتال مغز در بیماران مبتلا به اسکلروز متعدد د رمقایسه با گروه کنترل، تازه های علوم شناختی(9)2، 25-12

36-Pridmore S,Chambers A,McArthur M.(2005).Neuroimaging in psychopathy,Australian and New Zealand Journal of Psychiatry 39, 856-865

37-Grafman J, Schwab K, Warden D, Pridgen A, Brown HR, Salazar AM(1996).Frontal lobe injuries, violence, and aggression: a report of the Vietnam Head Injury Study.Neurology;46:1231-8.

38-Brower M.C.,Price B.H.(2001).neuropsychiatry of frontal lobe dysfunction in violent and criminal behavior:a critical review ,J. Neurol. Neurosurg. Psychiatry, 71:720-726

39-Sterzer P.,Stadler C., Poustka F.,et al.(2007).A structrual neural deficit in adolescents with conduct disorder and its association with lack of empathy,Neuroimage 37, 335-342

40-Mitchell D.G.V.,Blair R.J.R.(2006).Divergent patterns of aggressive and neurocognitive characteristics in acquired versus developmental psychopathy ,Neurocase , 12:164-178

41-Kiehl K.A.(2006).A cognitive neuroscience perspective on psychopathy: Evidence for paralimbic system dysfunction,Psychiatry Research, 142: 107-128

42-Raine A.,Buchsbaum M.,Stanley J.,et al(1994).Selective reductions in prefrontal glucose metabolism in murders,Biol Psychiatry, 15: 365-373

43-Schneider F.,habel U.,Kessler C.,et al(2000).Functional imaging of conditioned aversive emotional responses in antisocial personality disorder .Neuropsychobiology, 42: 192-201

44-Smith A.(2000).An fMRI investigation of frontal lobe functioning in psychopathy and schizophrenia during a go/no go task.Phd Thesis. The University of British Columbia(Canada), DAI-B 01/61,128.

45-Vollum B.,Richardson P.,Stirling J,et al(2004).Neurobiological substrates of antisocial and borderline personality disorder: preliminary results of a functional fMRI study.Criminal behavior and mental health, 14: 39-54

46-Anderson S.W.,Bechara A.,Damasio H.,et al(1999).Impairment of social and moral behavior related to early damage in human prefrontal cortex,Nature Neuroscience 11(2):1032-1037

47-Sterzer P,Stadler C, Krebs A,et al.(2004).Abnormal Neural Responses to Emotional Visual Stimuli in Adolescents with Conduct Disorder,Biol Psychiatry 57:7-15

48-Boes A.D.,Tranel D.,Anderson S.W.(2008).Right anterior cingulate: A neuro anatomical correlate of aggression and defiance in boys,Behavioral Neurosciences 3(122):677-684

49-Hare RD(1984).Performance of psychopaths on cognitive tasks related to frontal lobe function. J Abnorm Psychol;93:133-40.

50-Sutker PB, Allain AN Jr(1987). Cognitive abstraction, shifting, and control: clinical sample comparisons of psychopaths and nonpsychopaths. J Abnorm Psychol.;96:73-5

51-Deckel A.W.,Hesselbrock V.,Bauer L. (1996).Antisocial personality disorder, childhood delinquency, and frontal brain functioning: EEG and neuropsychological findings,Journal of Clinical Psychology ,52(6): 639-650

52-Rosse R.B.,Miller M.W.,Deutsch S.I.(1993).Violent antisocial behavior and Wisconsin card sorting test performance in cocaine addicts,Am J Psychol,150:170

53- Finn PR, Mazas CA, Justus AN, Steinmetz J(2002).Early-onset alcoholism with conduct disorder: go/no go learning deficits, working memory capacity, and personality.Alcohol Clin Exp Res. 26:186-20

54- Best M, Williams JM, Coccaro EF (2002). Evidence for a dysfunctional prefrontal circuit in patients with an impulsive aggressive disorder. Proc Natl Acad Sci U S A.99: 8448-53.

55-Blair R J R.,Peschardt K.S.,Budhani S.,at al(2006).The development of psychopathy,Journal of Child Psychology and Psychiatry, 47(3/4), 262-275

56-Kim YT, Lee SJ, Kim SH(2006).Effects of the history of conduct disorder on the Iowa Gambling Tasks.Alcohol Clin Exp Res. 30:466-72.

57--Gorenstein EE(1982).Frontal lobe functions in psychopaths. J Abnorm Psychol. 91:368-79.

58-Giancola P.R.,Zeichner A.(1994).A neuropsychological performance on tests of frontal-lobe functioning in aggressive behavior in men, J Anorm Psychol,103:832-835

59-Lau M.A.,Pihl R.O.,Peterson J.B.(1995).Provocation,acute alcohol intoxication, cognitive performance,and aggression.J Anorm Psychol,104:150-155

60-Foster H.G.,Hillbrand M.,Silverstein M.(1993).Neuropsychological deficit and aggressive behavior: a prospective study .Prog Neuropsychopharmacol Biol Psychiatry,17:939-946

61-Kandel E, Freed D(1989).Frontal-lobe dysfunction and antisocial behavior: a review.J Clin Psychol;45:404-13

62-Schmitt W.A.,Brinkley C.A.,Newman J.P. (1999).Testing Damasio s somatic marker hypothesis with psychopathic individuals: Risk factor or risk reverse? Journal of Abnormal Psychology,108(3): 534-543

63-Blair R.J.R.,Cipolotti L.(2000).Impaired social response reversal: A case of acquired sociopathy ,Brain , 123:1122-1141

64-Pennington BF, Ozonoff S(1996).Executive functions and developmental psychopathology.J Child Psychol Psychiatry;37:51-87.

65-Giancola PR, Mezzich AC, Tarter RE(1998). Executive cognitive functioning, temperament, and antisocial behavior in conduct-disordered adolescent females. J Abnorm Psychol;107:629-41

66-Raine A, Moffitt T, Caspi A, et al(2005). Neurocognitive impairment in boys on the life-course persistent antisocial path. J Abnormal Psychology 114:38-49

67-Oosterlaan J.,Logan G.D., Sergeant J.A.(1998). Response inhibition in AD/HD ,CD, comrbid AD/HD+CD, anxious and normal children : A metaanalysis of studies with the stop task. Journal of Child Psychology and Psychiatry 39:411-426

68-Olvera RL, Semrud-Clikeman M, Pliszka SR, O'Donnell L(2005). Neuropsychological deficits in adolescents with conduct disorder and comorbid bipolar disorder: a pilot study. Bipolar Disord. ;;7:57-67.

69-Seguin J.R. (2004).Neurocognitive elements of antisocial behavior: Relevance of an orbitofrontal cortex account,Brain and Cognition,55: 185-197

70-Pajer K.,Chung J.,Leininger L.,et al(2008).Neuropsychological function in adolescent girls with conduct disorder,J Am Acac. Child Adolesc. Psychiatry 47(4):416-425

71- Blair R. J. R. , Colledge E., Mitchell D. G. V.(2001). Somatic Markers and Response Reversal: Is There Orbitofrontal Cortex Dysfunction in Boys With Psychopathic Tendencies? Journal of Abnormal Child Psychology, Vol. 29, No. 6: 499–511

72 -Mitchell D.G.V, Colledge E., Leonard A., Blair R.J.R.(2002). Risky decisions and response reversal: is there evidence of orbitofrontal

cortex dysfunction in psychopathic individuals? Neuropsychologia 40 :2013–2022

73-Blair R J R(2004). The roles of orbital frontal cortex in the modulation of antisocial behavior, Brain and Cognition 55: 198–208

74-CANTABeclipse test administration guide 2004

75-Sarkis S.M., Sarkis E.H., Marshall D,et al.(2005).self-regulation and inhibition in comorbid ADHD children: an evaluation of executive functions.journal of attention disorders,journal of attention disorders,8(3),96-108

76-Dickstein D.P,Treland J.E.,Snow J..et al(2004).Neuropsychological performance in pediatric bipolar disorder,Biol Psychiatry 55:32-39

77-Merete Q., Rund B.R. (1999).neuropsychological deficits in Adolescent-onset schizophrenia compared with attention deficit hyperactivity disorder,Am Journal of psychiatry, 1216-1222

78-Lazar J.W., Frank Y.F. (1998).frontal system dysfunction in children with attention –deficit/hyperactivity disorder and learning disabilities,Journal of Neuropsychiatry and Clinical Neurosciences ,10: 160-167

79-Labudda K., Frigge K., Horstmann S,et al.(2009).Decision making in patients with temporal lobe epilepsys,Neuropsychologia,47:50-58

80-Bechara A, Damasio AR, Damasio H, Anderson SW(1994).Insensitivity to future consequences following damage to human prefrontal cortex.Cognition;50:7-15.

81-Raven, (2000). J. Raven , The Raven's Progressive Matrices: change and stability over culture and time. Cognitive Psychology 41: 1–48.

82-مهدی تهرانی دوست، معصومه موسوی، زهرا شهریور . بررسی روائی واعتبار نسخه ی فارسی مقیاس خشم نوجوانان.چاپ نشده.

83-Buss AH, Perry M(1992).The aggression questionnaire.J Pers Soc Psychol.;63:452-9.

84-Gallo L.C., Smith T.W.(1997).Construct validation of health-relevant personality traits: Interpersonal circumplex and five-factor model analyses of the Aggression Questionnaire,International Journal of Behvioral Medicine,5(2):129-147

85- سامانی س.(1386). بررسی پایایی وروایی پرسش نامه پرخاشگری باس وپری، مجله روانپزشکی وروانشناسی بالینی ایران، سال سیزدهم، شماره 4: 365-359

86-مهدی تهرانی دوست ، غزاله زرگری نژاد. بررسی روائی نسخه ی فارسی پرسشنامه ی کانرز والدین. چاپ نشده

87-Ghanizadeh A, Mohammadi MR, Yazdanshenas (2006).Psychometric properties of the Farsi translation of the Kiddie Schedule for Affective Disorders and Schizophrenia-Present and Lifetime Version.BMC Psychiatry ؛15:6:10.

88- Ellickson P, Saner H, McGuigan K A(1997). Profiles of Violent Youth: Substance Use and Other Concurrent Problems, American Journal of Public Health,87:985-991

89- Colman I, Murray J, Abbott R A,et al(2009). Outcomes of conduct problems in adolescence: 40 year follow-up of national cohort, BMJ;337:a2981

90- Fergusson D M, Horwood L J (1998) Early Conduct Problems and Later Life Opportunities. J. Child Psychol. Psychiat. Vol. 39, No. 8: 1097-1108.

91- Kerr M.A., Schneider B.H.(2008). Anger expression in children and adolescents: A review of the empirical literature, Clinical Psychology Review ;28:559-577

92-Dolan M., Park I.(2002). The neuropsychology of antisocial personality disorder, Psychological medicine ; 32 :417-427

93-Manes F., Sahakian B., Clark L.(2002). Decision making processes following damage to the prefrontal cortex, Brain ; 125 :624-639

94-Bergvall A.H., Wessely H., Forsman A., et al(2001). A deficit in attentional set-shifting of violent offenders, Psychological medicine ; 31 :1095-1105

95-Levaux M.N. , Potvin S. , Sepehry A.A. (2007). Computerized assessment of cognition in schizophrenia: Promises and pitfalls of CANTAB, European Psychiatry ; 22 :104-115

96-Seguin J.R., Boulerice B., Harden P.W.,et al (1999). Executive functions and physical aggression after controlling for Attention Deficit Hyperactivity Disorder, general memory , and IQ, J Child Psychol Psychiatr ; 40(8) :1197-1208

97-Fuster J.M.( 2000) Executive frontal functions, Exp Brain Res ; 133: 66-70

98-Dias R., Robbins T.W., Roberts A.C.( 1996) Dissociation in prefrontal cortex of affective and attentional shifts, Nature ; 380: 69-72

99- Pantelis C, Barber F Z, Barnes T R E(1999). Comparison of set-shifting ability in patients with chronic schizophrenia and frontal lobe damage. Schizophrenia Research 37 : 251–270

100-Dery M., Toupin J., Pauze R., et al(1999). Neuropsychological characteristics of adolescents with conduct disorder: Association with attention-deficit-hyperactivity and aggression. Journal of Abnormal Child Psychology, 27 (3): 225-236

101-Lueger R.J., Gill K.J.(1990). Frontal-lobe cognitive dysfunction in conduct disorder adolescents. Journal of Clinical Psychology, 46 (6): 696-706

102-Toupin J., Dery M., Pauze R., et al(2000). Cognitive and familial contributions to conduct disorder in children. J. Child Psychol. Psychiat, 41 (3): 333-344

103-Alvarez J A, Emory E(2006).Executive Function and the Frontal Lobes: A Meta-Analytic Review, Neuropsychology Review,16(1):.1007:17-42

104- اختیاری،ح ، بهزادی آ(1380). ارزیابی ساختار تصمیم گیری مخاطره آمیز: شواهدی از یک تفاوت بین فرهنگی، تازه های علوم شناختی (4)3، 48-36

105-Evans C. E. Y., Kemish K., Turnbull O.H.(2004).Paradoxical effects of education on the Iowa Gambling Task, Brain and Cognition,54: 240-244

106-s-Hanson K L, Luciana M, Sullwold K.(2008).Reward-related decision-making deficits andelevated impulsivity among MDMA and other drug users,Drug and alcohol Dependence 96,99-110

107- Kiehl K A, Smith A M, Hare R D, et al(2000). An Event-Related Potential Investigation of Response Inhibition in Schizophrenia and PsychopathyBiol Psychiatry;48:210–221

108- Oosterlaan J, Sergeant J.A.(1998). Response inhibition and response re-engagement in attention-deficit:hyperactivity disorder, disruptive, anxious and normal children. Behavioural Brain Research 94: 33–43

109- Berlin L., Bohlin G.(2002). Response inhibition، hyperactivity, and conduct problems among preschool children. Journal of clinical Child Psychology ;31(2): 242-251

110- Albrecht B, Banaschewski1 T, Brandeis D(2005). Re

دانلود با لینک مستقیم


پروژه مقایسه عملکردهای اجرائی بیماران مبتلا به اختلال سلوک با افرادسالم. doc

تحقیق درباره Data Base ابزارهای ارتباط با

اختصاصی از یارا فایل تحقیق درباره Data Base ابزارهای ارتباط با دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره Data Base ابزارهای ارتباط با


تحقیق درباره Data Base  ابزارهای ارتباط با

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 31

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

مقدمه :

 

 

 

برنامه هائئ که درزمینه   DATA  BASE   کار می کنند به دو قسمت تقسیم  می شوند.     یک قسمت لایه بیرونی یا  USER INTERFACE (برنامه ای است که معمولا با  برنامه های VISUALای نوشته می شود.)  قسمت دیگر خود DATABASE است که بوسیله یکی از زبانهای  بانکهای اطلاعاتی (که برپایه بانکهای اطلاعاتی رابطه ای (RDBMS)

 

نوشته می شود. قسمت اول یاAPPLICATION  به وسیله زبانVISUAL BASIC  ساخته می شود که وظیفه نما یش گرافیکی, زیبایی, کنترل کاربر و ارتباط با DATA BASE را بعهده می گیرد.

 

اگر چه فناوری ODBC دارای اهداف بزرگ مشابهی است لیکن اجرای آن ساده نیست .بخاطر اینکه ODBCAPI برای برنامه نویسان متوسط کمی مشکل است و طوری ساخته شده است که حتی برای برنامه نویسان پیشرفته نیز ابزار پرزحمتی به حساب می آید . بر مبنای ODBC ، ADO به بوجود آمد که دسترسی به داده های زیادی را ایجاد خواهد نمود.RDO  برای دسترسی   به پایگاه داده از واسط ODBC  استفاده می کند ، و DAO  از موتور  JET   داخلی خود . در حالیکه ADO   بجای آن از OLEDB (پایگاه داده OLE   ) استفاده می کند . OLEDB  شیئ ایست کاملاً جدید برای  اتصال به منابع داده .می توان OLEDB را جانشین ODBC  در اتصال به منابع داده دانست .طراحی داخلی OLEDB دسترسی به منابع داده غیر SQL , را نیز(به همان سهولت دسترسی به داده های SQL ) ممکن ساخته است .

 

در گذشته برای دسترسی به پایگاه های داده راه دور باید از API  هایا درایورهای ODBC  استفاده می کردیم .در اغلب موارد یافتن درایور ODBC مناسب برای منبع داده مورد نظر امکان پذیر است ،  اگر چه این روش مشکلات خاص خود را دارد.در این استاندارد ، درایور ODBC  باید از زبان SQL   پشتیبانی کند، و داده ها نیز بصورت جدول  ( متشکل از سطر و ستون ) سازمان داده شده باشند . اما در برخی موارد چنین ساختاری برای ذخیره کردن داده ها مناسب نیست ، بخصوص داده هایی که دارای ساختار سلسله  مراتبی هستند ، مانند سرویس های دایرکتوری و e-mail .

 

برنامه هایی مثل VISUAL BASIC , DELPHI ,  VC++ با رابطهایی چون COM, DCOM,ACTIVE X به DATA BASE وصل می شوند.ADO‌یکی از ACTIVE X هایی است که با DATABASE ارتباط برقرار می کند.

 

در این برنامه با اسافاده از Objectهای ارتباط با DataBase که در بالا توضیح داده شد به بانک اطلاعاتی SQLServer متصل شده و  با استفاده از قابلیتهای شیء ADO  برای وارد کردن اطلاعات  حسابداری ( اسناد حسابداری ، اطلاعات حسابداری  ، اطلاعات ارز ، )  و یا برای گرفتن اطلاعات حسابداری  (  ترازهای حساب ، گردش حساب ، نمایش اسناد ، ) با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار نمودیم.

 

در کنار ابزار داخلی   VB  برای گرفتن گزارشات و نمودارهای برنامه از برنامه  CRYSTALL REPORT 9.0  ساخت شرکت آمریکایی SEGATE که دارای جلوه های زیبا و قدرت بالا برای نمایش اطلاعات برنامه است استفاده شده است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            ابزارهای ارتباط با DataBase

 

 

 

1-DCOM,COM

 

 

 

یک برنامه کاربردی عموما دارای یک فایل باینری است که نمی توان در ان تغییری ایجاد کرد مگر اینکه نوع جدید ان را با نوع قبلی جایگزین  کرد. گونه) ویرژن(  بعدی  بایستی ایجاد ,خطا یابی و مجددا کامپایل  شود.در این حالت مدت زمان ساخت و توسعه برنامه  های کاربردی افزایش  پیدا می کند.  می توانیم برنامه را به چندین  جزء منطق به  نام OOAD (OBJECT-ORIENTED تقسیم (      ANALYSIST AND DESIGN کنیم. برای  مثال می توانیم  یک برنامه ساده  ویرایشگر را به چندین قسمت منطقی تقسیم کنیم  (  ناحیه متن، میله ابزار،)سپس می توانیم درباره هرقسمت بصورت  مستقل  فکر و تصمیم گیری  کرده و ارتباط هر قسمت  با  سایر  قسمتها را مشخص نماییم.هر قسمت(جزء) را میتوانیم در برنامه ای که به آن  نیاز دارد قرار داد.  نرم افزارهایی که  با  ترکیبی از  اجزاء  ساخته شده اند COMPONENT WARE    نامیده  می شوند.COM  در سطر بانیری قرار دارد و بر این نکته دلالت دارد که میتوانند درزبانهای مختلف نوشته شوند وباهم در ارتباط باشند.

 

COM یک زبان برنامه نویسی است. توسط  زبانهای  برنامه نویسی متفاوتی مانند C++    و  Cو پاسکال و سایر  زبانها می توان COM  ایجاد  کرد.  COM مستقل   از  زبان  ,موقعیت و کامپایلر است. میکروسافت با توسعه COM موجب  شد که برنامه های  کاربردی  انعطاف پذیری بیشتر ودینامیک فراوانی تری پیدا کنند. مانند اکثر محصولات میکروسافت، ویژوال بیسیک هم از COM استفاده می کنند . اگر چه جزئیات   COMاز دید  برنامه نویس مخفی است.ولی ما درمورد  COM وجزئیات مرتبط با آن مطالبی رابیان خواهیم کردچرا که COM پایه اکتیواکس را تشکیل می دهد.

 

برنامه های کاربردی با COM با یکسری ازاستانداردهای واسط با سایر  اجزاء درارتباط هستند.

 

انواع متفاوتی از واسطه های COM وجود دارند، تعدادی برای کنترلهای اکتیواکس ،تعدادی برای انتقال داده، تعدادی برای  ذخیره سازی  اطلاعات و  غیره .   بیشتر واسطه های   بنیادی   COM ,IUNKNOWN هستند.

 

هر واسط COM ,IUNKNOWN بایستی شامل متعددهای ADDREF,  QUERYINTERFACE     , وRELEASE   باشد.

 

ازمتعددها ADDREF, RELEASE   به منظور کنترل  طول عمر جزء COM  استفاده می شود .  متعدد QUERY INTERFACE روشی برای پرس  و جو است. اگر یک جزء  COM عملا از واسط COM  پشتیبانی  کند.  مثلا یک جزء دیگر COMنیاز داشته باشد تا مشخص کند یک جزء دیگر COM  آیا از واسط کشیدن ورها کردن   حمایت می کندیا نه .میکروسافت با  توسعه کارایی COM ، COM+  را اخیرا  به بازار ارائه کرده است .  کارایی  COM+ علمی تراز COM است.

 

زمانیکه برنامه نویسان ویژوال بیسیک نتوانند بطور مستقیم با COM کار کنند  دیگر نمی توانند ازمزایای COM+بهره مند شوند.

 

COMتوزیع شده(DCOM) نوع توزیع شدة COM  است. DCOMبه مفهوم اجرای،اجزایCOM   برروی یک ماشین راه دوراست درحالیکه تمام جزئیات از دید برنامه نویس پنهان است.

 

همچنین DCOMدارای ویژگیهایی است که COMاز آنها برخوردار نیست(مانندامنیت).DCOMجزء اصلی وضروری ایجاد برنامه هایEnterprise-Level   است.طریقة برقراری ارتباطات در  DCOM همانند COM است چرا کهDCOM توسعه یافته COM است.

 

 

 

1-1چگونه میتوانیم از COM استفاده کرد؟

 

تمام این موارد مفید می اشد امادربارة اینکه چگونه یک شئ COM کارمی کندوچطورآنرا ایجاد و گسترش میکنید توضیح نمی دهد.

 

تقریباً هر محصول مایکروسافت که امروز استفاده می شودیک مدل شی دارد که می تواند واسط آن با هر محصول دیگری  برپایة COM   ارتباط داشته باشد . به خاطر داشته باشید که  فکر کردن روی یک واسط به عنوان  ویژگی های  اشیاء و عملکردی که می تواند داشته باشد تلقی می گردد.

 

یک واسط عمومی واسطی است که یک برنامه نویس که از شیء  COM استفاده میکند آن را انتخابکرده تا به عنوان هر سرویسی که شما آرزوی آن را دارید دردسترس شما قرار دهد (حتی این می تواند از طریقWINDOWS NT  کنترل شود  ) معمولاً یک تابع برای انجام آنچه اتفاق  می افتد

 

لازم میباشدمثلاً درVBتابعی بنام CREATE OBJECT وجود دارد که یک نمونه از کلاس مشخص   شده را ایجاد ویک رجوع به شیءرا برمی گرداند   وقتی که برنامهُ  سرویس گیرنده با استفاده ازتابع   REATE OBJECT   یک  CLASS می سازد   (COM-SERVERNAME.CLASSNAME  ) بااستفاده از یک اشاره گرمی تواند به تمام خواص متددهای آن کلاس که درسرویس دهندة COM است دسترسی پیدا کند .این سرویس دهنده می تواند یک تابع ساده DLL ویاکل برنامه کاربردی مثل INTERNET EXPLORER,WORD,EXCELیا OUTLOOK باشد.

 

اینجا یک مثالی است که ممکن است شما در یک برنامه کاربردی VB آنرا ببینید این تابع به منظور  راه اندازی کردن  یک برنامه روی چند کامپیوتر CLIENT-SERVER است.شما عملاً،عملکرد COMرا هنگامیکه  داده ها از یک منبع داده با استفاده ازADO   باز گردانده می شوند  را دیده  اید. مثال بعدنشان می دهد که چطور یک RECORDSET با محتوای جدولTBLUSERGROUP    از پایگاه دادة SECURITY ایجاد می شود.

 

                                                AS NEW ADODB.RECORDSET  DIM OBJRECORDSET

 

 

 

  1. OPEN "TBLUSERGROUP”,DSN=”SECURITY;UID=SA;PWD;”  

 

این مثال بسیارساده است.  نیاز دیگری که باید وجود داشته باشد این است که ماشین سعی در ایجاد اشیایی کند که بتواند یک رجوع را به  کلاس و  سرویس دهنده در رجیستری آن پیدا کند . اگر این رجوع به یک DLL  یا EXE  که روی همان   ماشین قرار گرفته ، به عنوان یک فراخوانی  برنامه کاربردی ، اشاره کند،  در این صورت COM می باشد ،  اگر سرویس گیرنده روی  ماشین  خودش یک نماینده پیدا کند  که ان به ماشین دیگری اشاره داشته باشد در این صورت یک COM   توزیع شده یا   DCOM خواهد بود  .  همانطور که ممکن است حدس بزنید آن چیزی  اغلب در  برنامه های کاربردی چند سطحی که می تواند روی  سرویس دهندهای شبکه    قرارگیرد و توسط  سرویس گیرنده ها به اشتراک گذاشته شود DCOM می باشد.

 

فواید استفاده از DCOM چندین فایده مختلف در استفاده از DCOM در مقابل COM وجود دارد.

 

نگهداری:  در روش  DCOM   یک شئ  بر روی  سرویس دهنده قرار می گیرد و هیچ سرویس گیرنده ای آن را به روز در نمی اورد.  هر گونه تغییر و تحول در یک  شئ که   روی سرویس دهنده قرار دارد باعث می شود  که این تغییرات بلا فاصله به تمامی سرویس گیرنده ها انتقال یابد.

 

2-مدل تک برنامه ای: از دید برنامه نویس  تمام اشیاء COM یکسان  است و احتیاج  بکار اضافی برای تولید  DCOM نیست. تنها مسئله سازماندهی ان می باشد. شما نیز می توانید در صورتی که از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد اجزاء را به سرویس دهنده  توزیع کنید تا   سرویس دهی آن نیز اسانتر شود.

 

تابعیت انعطا ف در گسترش: اغلب اینطور به نظرمی رسد که اشیاء COM, UI-CENTRIC روی پردازش های سرویس گیرنده اجراء می شوند در حالیکه سرویس دهندهای      DATA- CENTRIC   روی شبکه اجراء می گردند حال اگر معماری سیستم تغییر کند به موجب آن    DLLسمت سرویس گیرنده  باید  سرویس دهنده توزیع شود  و کارهای  خیلی کم باید انجام گیرد این مسئله تنها در سازماندهی می باشد و نیازی به تغییر در کد برنامه نیست .

 

4-سکوهای CROSS  :  DCOM توسط سکوهای زیر پشتیبانی می شود WINDOWS 4.0+    APPLE ACINTO, SH WINDOWS 95, SUN SOLARIS, AIX, MVS,SCO UNIXWARE,       LINUX .

 

ارتباط پردازشهای CROSS در DCOM  از میان شبکه توسط STUB ها و نماینده ها انجام میگیرد.  هنگامیکه یک شئ   COM روی یک سرویس گیرنده در خواست می شود  ان   رجیستری ماشین را برای وجود سرویس دهنده و کلاسها از طریق PROGID   چک می کند.   اگر سرویس دهنده به عنوان یک جزء COM سازماندهی شده باشد روتین COM باید یک  شئ    PROXY را روی سرویس گیرنده پیدا کند.

 

3-1 OLE :

 

یک تکنولوژی است که به برنامه ها اجازه همکاری با یکدیگر را می دهد ( برای مثال میتوانیم در درون برنامه WORD . از یک لیست EXEL  استفاده کنید ، بدون انکه برنامه EXEL   را باز کرده باشید انهم به صورت مستقیم  ) . OLE   تعدادی سرویس  شامل عملیات  کشیدن و  رها کردن   (DRAY-AND-DROP  ) و اتوماسیون را ارائه می کند .

 

                                                                                               1-OPTION  EXPLICIT

 

2-DIM  MWORD . AS  NEW WORD. APPLICATION                                                              

 

3-                                                                                                                                                 

 

                                                                4-PRIVATE  SUB  CMD WRITE- CLICK ( )

 

5-CMD WRITE. ENABLED= FALSE                                                                                                                                                              6-CALL M WORD. DOCUMENTS.ADD   

 

7-M WORD. SELECTION. SHADING. TEXTURE= WD TEX TURE22 PT5 PRECE      

 

8-MWORD. SELECTION.FONT. SIZE=30                                                                            

 

9-CALL  MWORD . SELECTION. TYPETEXT (TXTINPUT.TEXT)                                  

 

                            10-CALL  MWORD .DOCUMENTS(1). SAVEAS(“D,\WORD.DOC”)

 

                                                                                          11-CALL  MWORD. QUIT

 

                                                                                                 12-END SUB               

 

در خط 1 ما یک شئ به نامMWORD  می سازیم . در دکمه CMD WRITE در خط 5 ما دکمه را خاموش می کنیم در خط 6 یک سند اضافه می کنیم . در خط 7 رنگ پس زمینه را تغییرمی دهیم با ثابت     WD TEXTURE22 PT5 PRECENT .  در خط9   مقداری را از    TEXTBOX  به نام    TEXTINPUT  گرفته به داخل DOCUMENT  می ریزیم و در خط 10    DOCUMENرا  ذخیره می کنیم.

 

 

 

 

 

 

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره Data Base ابزارهای ارتباط با

پاورپوینت درباره منابع انسانی و چالش های اجرای طرح های دورکاری در ایران

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت درباره منابع انسانی و چالش های اجرای طرح های دورکاری در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره منابع انسانی و چالش های اجرای طرح های دورکاری در ایران


پاورپوینت درباره منابع انسانی و چالش های اجرای طرح های دورکاری در ایران

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 20 اسلاید

 

 

 

 

 

 

دورکاری و اهمیت آن :

• اصطلاح دورکاری برای اولین بار در دهه ی 1970 میلادی به حوزه ی مفاهیم مدیریت وارد شد.
• مفهوم دورکاری : کرلند و بیلی (Kurland & Bailey, 1999) دورکاری را بعنوان شکلی از کار انعطاف پذیر تعریف نموده اند که امروزه امکان کار و خدمت رسانی در هر مکان و در هر زمان را برای کارکنان فراهم نموده است.
• در حال حاضر طرح دورکاری، در کشورهای‎ ‎پیشرفته ی اقتصادی با موفقیت در بخش‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، در ‎سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در حال اجرا می باشد.
• بر اساس اهداف اعلام شده در این خصوص، تا پایان سال 2011 میلادی، می باید 13 میلیون نفر در کشور ژاپن، ۱۷میلیون نفر در آمریکا، 3.5 میلیون نفر در انگلیس و ۲۷میلیون نفر در کشور چین دورکار شوند.

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره منابع انسانی و چالش های اجرای طرح های دورکاری در ایران